......


Kommentarer
» jessica

fyfan. vi får inte glida isär mer, vi fååår bara inte!

jag ska iallafall kämpa för att få tillbaka det vi hade förut, och mer ändå.

sen är det ditt val, bollen ligger hos dig. men jag ska kämpa, kämpa för mitt liv för att få det tillbaka.

patty & jessy, föralltid. var det inte så vi sa?

föralltid har en betydelse, iallafall för mig.

FÖR ALL TID

och jag tänker, som sagt, iallafall kämpa för att få det att hålla!

du är mitt allt, luften jag andas.

jag kan inte leva utan dig, så snälla lämna mig inte.

du är min allraallraallra bästavän, glöm aldrig det.

jag älskar dig mest syster, vad som än händer. och det kommer aldrig att ändras!

2010-06-13 ♥ 21:57:52
Blogg: http://ttypjesssica.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

URL/Blogg:

Kommentar:


RSS 2.0