då - nu - föralltid ..


Kommentarer
» jessica

föralltid har en mening, för all tid!

så sa vi, och så ska det bli. eller hur?

vi ska ta oss igenom det här.

jag vill bara ha tillbaka förra året med dig

de bästa stunderna i mitt liv

du är som en syster för mig

jag kan snacka med dig om precis allt och vet att det stannar hos dig, och det är samma för dig med mig. jag lovar.

jag känner mig trygg med dig.

inte ett steg utan dig, inte en enda sekund utan dig i mitt liv.

hoppar du hoppar jag!

du är underbar

du är min ena halva, du är min luft, mina andetag

du är mitt allt

min allrabästavän

min syster

du är bäst i hela världen!

jag älskar dig

- nu då förallltid

syster ♥

2010-03-31 ♥ 22:11:54
Blogg: http://ttypjesssica.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

URL/Blogg:

Kommentar:


RSS 2.0