till dig, bara dig


Kommentarer
» Denice

asså... jag vet inte riktigt vad jag ska säga..

Tårarna rinner det kan jag ju börja med..

Asså jag va nere hos min mamma typ nyss, o du var inte med..

jag saknade dig där nere, jag ville så gärna ha dig med, vi hade så kul!

Jag har inte min bästa vän kvar, jag saknar min bästa vän, det finns ingen som kan lyssna så bra som du, även om du inte sa så mkt när jag berättade saker för dig så visste jag att du lyssnade och brydde dig!

Inte ens Anii va så bra på att lyssna som du var/är!

jag saknar det vi kallade oss!

jag vill ha tillbkaka våran tid men jag vet att jag aldrig kommer få det, vi har gått skillda vägar och inngenting är som förut..

Men jag kommer alltid att älska dig och du kommer alltid att vara min bästa vän!

2010-05-17 ♥ 10:53:17
Blogg: http://deniceanderssson.blogg.se/
» Beatrice Jakobsson [foto]

sv. det var ett tag sen <3

2010-05-17 ♥ 18:47:24
Blogg: http://beattriicee.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

URL/Blogg:

Kommentar:


RSS 2.0